VAPUN ALENNUS: Käytä koodia: PARTY25 niin saat 25% alennuksen kaikista tuotteista!
USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Lue neuvot ongelmatilanteisiin
Jos teet tilauksesi arkipäivänä ennen klo 15:00, pyrimme yleensä lähettämään sen saman päivän aikana. Tilaukset, jotka tehdään klo 15:00 jälkeen, käsitellään ja lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika on tavallisesti 1–3 arkipäivää. Lisäksi Postipaketti (ei koske Posti Kotipakettia) jaetaan suurimmissa kaupungeissa myös lauantaisin.
Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti antamaasi sähköpostiosoitteeseen heti, kun maksutapahtuma on onnistuneesti suoritettu. Muistathan palata verkkokaupan sivuille maksun jälkeen varmistaaksesi, ettei maksusi jää ”Odottaa maksua” -tilaan. Jos et saa tilausvahvistusta viiden minuutin sisällä tilauksesta, tarkistathan myös roskapostikansion. Mikäli vahvistus ei löydy sieltäkään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Käsittelemme tilaukset arkipäivisin, ja lähetysvahvistus lähetetään sähköpostiisi heti, kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty. Jos et ole saanut lähetysvahvistusta seuraavan arkipäivän loppuun mennessä tilauksestasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Huomioithan, että käsittelyaika voi tilapäisesti pidentyä esimerkiksi Black Fridayn tai kampanjaviikonloppujen aikana. Pyrimme kuitenkin aina toimittamaan tilaukset mahdollisimman nopeasti.
Kaikille toimitustavoille annetaan seurantanumero, joka löytyy lähetysvahvistuksesta tilauksen yhteenvedon jälkeen. Jos seurantanumeroa ei näy lähetysvahvistuksessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos tilauksestasi puuttuu tuotteita eikä lähetyksen mukana olevassa kuitissa mainita jälkitoimitusta, kyseessä saattaa olla pakkausvirhe. Olethan tällöin yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme korjata tilanteen.
Mikäli kuitissa on maininta jälkitoimituksesta jonkin tuotteen kohdalla, lähetämme sen sinulle erikseen muutaman päivän sisällä. Tämä tarkoittaa, että tuote ei ollut varastossa tilaushetkellä tai se oli tilapäisesti loppu.
Suosittelemme tarkistamaan lähetyksen sisällön heti sen saapuessa, jotta voimme tarvittaessa korjata tilanteen nopeasti. Jos jokin tuote on rikkoontunut kuljetuksessa, lähetämme uuden tuotteen veloituksetta.
Pahoittelemme virhettä, jos olet saanut väärän tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin järjestämme sinulle oikean tuotteen toimituksen mahdollisimman nopeasti ja huolehdimme virheellisen tuotteen palautuksesta. Pyrimme aina varmistamaan, että saat tilauksesi oikein ja viivytyksettä.
Voit peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Huomioithan, että avatuilla elintarviketuotteilla ei ole palautusoikeutta, ja tuotteiden sinettien tulee olla täysin ehjiä, jotta ne voidaan palauttaa. Palautus on omakustanteinen, ja tarkistuksen jälkeen hyvitämme tilauksen summan kokonaisuudessaan.
Jos haluat peruuttaa tilauksesi, mutta tuotteet ovat jo matkalla sinulle, hyvitys voidaan tehdä vasta, kun tuotteet ovat palautuneet meille ja tarkistus on suoritettu. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat peruuttaa tilauksesi.
Pahoittelemme vastausviivettä. Asiakaspalvelumme pyrkii käsittelemään kaikki yhteydenotot mahdollisimman nopeasti, mutta ruuhka-aikoina käsittely voi viivästyä.
Jos et ole saanut vastausta 2–3 arkipäivän kuluessa, tarkistathan myös roskapostikansion varalta. Mikäli viestiä ei löydy, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme uudelleen. Haluamme varmistaa, että saat tarvitsemasi avun mahdollisimman pian.
LÄHETÄ MEILLE VIESTIÄ
Voit lähettää meille viestiä yhteydenottolomakkeella
Aromiitti.fi
Viipurinkatu 12 L 53
00510 Helsinki
FI21905693
aspa@aromiitti.fi
+358 46 801 3950 (arkisin 9-15)
Tilaa Aromiitin uutiskirje
Uutiskirjeen tilaajana saat ensimmäisten joukossa tiedon uutuustuotteista sekä mahtavista eduista! Uutena tilaajana saat 15% ALEKOODIN 💥